Autor: Kamila Stępień-Kutera

Kamila Stępień-Kutera

Absolwentka teorii muzyki na Wydziale Kompozycji, Dyrygentury i Teorii Muzyki Akademii Muzycznej im. Fryderyka Chopina w Warszawie oraz filologii polskiej na Wydziale Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego. Doktorantka w Instytucie Sztuki Polskiej Akademii Nauk (praca pt. Arrigo Boito i jego idee opery, promotor prof. dr hab. Michał Bristiger).
Autorka artykułów, recenzji, omówień i studiów naukowych m.in. dla „Res Facta Nova”, „De Musica”, „Ruchu Muzycznego”, „Zeszytów Literackich”, Towarzystwa im. Witolda Lutosławskiego i Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina.
Członek zespołu redakcyjnego pisma „De Musica / Krytyka muzyczna”.
Od kwietnia 2009 do lutego 2010 roku dyrektor biura Towarzystwa im. Witolda Lutosławskiego, następnie specjalista ds. muzyki w Departamencie Narodowych Instytucji Kultury Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

 
 

Artykuły autora

 
powrót

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies

Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celu świadczenia usług i w celach statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce, w jej ustawieniach. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies, kliknij „Zamknij”. Jeżeli nie wyrażasz zgody – zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce cookies

Zamknij